
- Yamaha WR125R 2026 - z rozmachem wkrocz w świat motocykli
- Dual-sport idealny dla każdego
- Gwarancja adrenaliny, świetnej zabawy i podbijania każdego rodzaju dróg - WR125R nie boi się przygód
Yamaha otwiera drzwi do świata jazdy adventure dzięki nowej WR125R – najmniejszej przedstawicielce linii dual sport. Poznaj nieskończone możliwości jazdy miejskiej i prawdziwy potencjał do jazdy po bezdrożach. Oto nowość w gamie japońskiego producenta z segmentu dual sport.
Jak duże przygody lubisz? WR125R daje Ci kontrolę. Krótka przejażdżka po lokalnych szlakach, czy epicka wyprawa na łono natury? Terenowy rodowód WR125R, silnik o wysokim momencie obrotowym, niskie zużycie paliwa i zwinne prowadzenie pozwalają Ci zdecydować, jak wielka ma być Twoja przygoda. Zaprojektowany, aby sprawdzać się w każdych warunkach, WR125R równie dobrze sprawdza się w mieście, jak i w terenie. Doskonała reakcja przepustnicy, świetne wyczucie podwozia i zawieszenia, dobrze wyważone hamulce z ABS-em z przodu, wielofunkcyjny wyświetlacz LCD połączony z bezpłatną aplikacją MyRide oraz łatwość prowadzenia sprawiają, że poruszanie się po mieście na WR125R jest czystą przyjemnością.
Gdy zechcesz uciec z miasta, panowanie nad szutrami będzie łatwe dzięki elastycznemu zawieszeniu i zwrotnemu podwoziu modelu WR125R, które doskonale współpracują z gotowymi na przygody kołami o średnicy 21 cali z przodu i 18 cali z tyłu. Dodaj do tego pozycję za kierownicą oferującą dużo miejsca i możliwości zmiany, a otrzymasz wygodną i przyjemną podróż w każdym terenie.
Najważniejsze informacje:
- Prawdziwa jakość w klasie dual sport
- Silnik o pojemności 125 cm3 z układem VVA dysponujący wysokim momentem obrotowym
- Wielofunkcyjny wyświetlacz LCD
- Hamulce tarczowe z systemem ABS z przodu
- Niskie zużycie paliwa
- Elastyczna, komfortowa pozycja za kierownicą
- Opony na każdą nawierzchnię
- Niskie koszty utrzymania, nawet podczas użytkowania w terenie
- Podwozie gotowe na off-roadowe przygody
- Nowoczesny design spotyka się z tradycją
Rządź szlakami
Gdziekolwiek pojedziesz, ekscytujące osiągi, zwinność prowadzenia i niskie koszty eksploatacji modelu WR125R zwiększą poziom frajdy, otworzą nowe możliwości i sprawią, że każda przejażdżka będzie niezapomniana. Od przemierzania miasta po weekendowy wypad na łono natury – WR125R sprawdzi się w każdej sytuacji. Moc to wolność, a dzięki zmiennemu układowi sterowania zaworami (VVA) silnik o pojemności 125 cm3 ma o wiele więcej mocy, niż sugeruje jego masa. Silnik WR125R oferuje wysoki moment obrotowy w niskim i średnim zakresie obrotów oraz maksymalną moc na wysokich obrotach. Doskonałe właściwości jezdne i system zmiennych faz rozrządu VVA sprawiają, że każda przejażdżka jest ekscytująca. A jednocześnie motocykl jest łatwy w prowadzeniu, dzięki czemu możesz cieszyć się widokami i towarzystwem jadących z Tobą osób.
Jazda WR125R to gwarancja świetnej zabawy w mieście, ale jeśli chcesz odkrywać nieznane, miękkie zawieszenie i geometria poprawiająca poręczność w połączeniu z 21-calowym przednim i 18-calowym tylnym kołem pozwolą Ci pokonywać trudniejszy teren poza granicami miasta, przy zachowaniu kontroli oraz pewności siebie. A jeśli chcesz, aby Twoja przygoda trwała dłużej, wysoka oszczędność paliwa zapewni Ci możliwość cieszenia się jazdą bez żadnych przerw.
Prawdziwa jakość w klasie dual sport
WR125R to niezwykle wygodny i przyjemny motocykl do codziennego użytku, który dzięki swoim właściwościom dual-sportowym pozwala przeżywać przygody w każdym terenie. Mocny silnik, zwrotne podwozie i sprawdzone w off-roadzie technologie kryją się za efektownym, a zarazem prostym designem. To sprawia, że jest to idealna maszyna do eksploracji zarówno miasta, jak i jego bardziej dzikich okolic.
Silnik o pojemności 125 cm3 z układem VVA dysponujący wysokim momentem obrotowym
Silnik chłodzony cieczą, SOHC, 4-zaworowy, z wtryskiem paliwa o pojemności 125 cm3 zapewnia ekscytujące, a jednocześnie łatwe do opanowania osiągi. System zmiennych faz rozrządu (VVA) zapewnia doskonały komfort jazdy i imponującą wydajność w całym zakresie obrotów, zarówno na drodze, jak i poza nią. Silnik redukuje emisję spalin dzięki zastosowaniu dwóch katalizatorów, sondy lambda (O₂) oraz systemu pochłaniania oparów paliwa, co zapewnia zgodność z aktualnymi normami EU5+.
Wielofunkcyjny wyświetlacz LCD
Kokpit jest kompaktowy i zapewnia łatwy dostęp do najważniejszych informacji. Można również połączyć urządzenie ze smartfonem za pomocą bezpłatnej aplikacji MyRide, aby wyświetlać informacje takie jak połączenia przychodzące, wiadomości i poziom naładowania akumulatora.
Hamulce tarczowe z systemem ABS z przodu
Skuteczne i dobrze dozowalne hamulce sprawdzą się zarówno na drogach utwardzonych, jak i na luźnych nawierzchniach. Z przodu dwutłoczkowy zacisk hamulcowy współpracuje z tarczą o średnicy 267 mm, a z tyłu jednotłoczkowy zacisk z 220-milimetrową tarczą. Przedni hamulec wyposażony jest w jednokanałowy układ ABS, który zapewnia pewne i skuteczne hamowanie.
Dzięki połączeniu niskiego zużycia paliwa (ponad 40 km/l) i 8-litrowego zbiornika, możesz cieszyć się swobodą jazdy motocyklem bez żadnych przerw nawet podczas dłuższych wypraw, bo zasięg wynosi 320 km. Uwaga: Zasięg i zużycie paliwa zależą od stylu jazdy. Podane wartości opierają się na trybie WMTC.
Elastyczna i komfortowa pozycja za kierownicą
Kontrola nad motocyklem w zróżnicowanym terenie jest łatwa dzięki płaskiej kanapie, która znacznie zwiększa możliwość balansu ciałem. Dzięki temu motocyklista może swobodnie zmieniać pozycję na motocyklu, przenosząc ciężar ciała w poszukiwaniu idealnej równowagi. Gładkie panele boczne pozwalają na łatwe przesiadanie się z pozycji stojącej do siedzącej, a szerokie podnóżki zapewniają dużą kontrolę.
Yamaha WR125R dane techniczne:
Silnik | |
Typ silnika | 4-suwowy; chłodzony cieczą; SOHC; 4-zaworowy; jednocylindrowy |
Pojemność | 125 cm³ |
Średnica x skok tłoka | 52,0 x 58,7 mm |
Stopień sprężania | 11,2 : 1 |
Układ smarowania | Mokra miska olejowa |
Typ sprzęgła | Mokre; wielotarczowe |
Układ zapłonu | TCI |
Układ rozrusznika | Elektryczny |
Skrzynia biegów | Z kołami w stałym zazębieniu; 6-biegowa |
Napęd końcowy | Łańcuch |
Układ zasilania | Układ elektronicznego wtrysku paliwa |
Moc maksymalna | 14,5 KM (10,7 kW) przy 10.000 obr/min |
Maksymalny moment obrotowy | 11,3 Nm (1,2 kgf-m) przy 6500 obr/min |
Spalanie | 2,3 l/100 km |
Emisja CO2 | 55 g/km |
Podwozie | |
Rama | Pół-podwójna kołyska |
Układ przedniego zawieszenia | Widelec upside-down, Ø 41 mm |
Skok przedniego zawieszenia | 215 mm |
Układ tylnego zawieszenia | Wahacz |
Skok tylnego zawieszenia | 187 mm |
Hamulec przedni | Hydrauliczny z pojedynczą tarczą Ø 267 mm |
Hamulec tylny | Hydrauliczny z pojedynczą tarczą Ø 220 mm |
Opona przednia | 2.75–21 45P opona dętkowa |
Opona tylna | 4.10–18 59P opona dętkowa |
Kąt wyprzedzania główki ramy | 28°20′ |
Wyprzedzenie | 117 mm |
Wymiary | |
Długość całkowita | 2160 mm |
Szerokość całkowita | 840 mm |
Wysokość całkowita | 1195 mm |
Wysokość siodełka | 875 mm |
Rozstaw kół | 1430 mm |
Minimalny prześwit | 240 mm |
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa) | 138 kg |
Pojemność zbiornika paliwa | 8,1 l |
Pojemność zbiornika oleju | 1,1 l |